http://up.paypersell.bz/uploads/1376144551.jpg

برای دیدن اطلاعات کامل در مورد پودر پر پشت کننده موی تاپیک اینجا کلیک کنید


پودر حجم دهنده مو Super Topic
پر پشت كننده موي سر،تاپيك،Toppik

سوپر تاپيك "Super Topic" چيست؟
سوپر تاپيك مواد كوچك ساخته شده از الياف مصنوعي و پروتئين كراتين است كه تقريبا مثل همان ماده شاخي مو شما ساخته شده است. هنگامي كه شما از سوپر تاپيك استفاده مي كنيد اين الياف به مو هاي شما مي چسبند و رشته مو هاي مجازي براي شما ايجاد مي كنند و به اين گونه مو هاي شما را پرپشت نمايان مي دهند.

قيمت : 30000تومان
قيمت : 25000
تومان

خريد پستي           خريد پستي

سوپر تاپيك چيست ؟

سوپر تاپيك تركيب جديد حيرت انگــيزي از رشته هاي بســـيار نازك و ظريف است كه كاملاٌ با موهاي موجود شما پيوند ميخورد .اين رشته ها از جنس همان پروتئين كراتين موي خودتان است كه از طريق فرايندي منحصربه فرد به نحوي ساخته شده اند كه به گونه اي غيرقابل تشخيص باموهاي شما يكي ميشوند با مصرف آن بلافاصله موي سر شما پرپشت تر ميشوند و ظاهر طبيعي گذشته خود را باز مي يابد به گونه اي كه هرگز حتي تصور آن را نكـرده ايد.
طرز مصرف سوپر تاپيك بسيار ساده است فقط كافيست ظرف مخصوص سوپر تاپيك را بر روي محلي كه موهاي شما در آن منطقه كم پشت شده نگاه داريد و آن را به آرامي تكان دهيد.

 در عرض چند ثانيه هزاران رشته موي نازك هم رنگ موي شما در كنار موهاي نازك وكم پشت شما تنيده ميشوند اين رشته ها به علت بار الكتريسيته ساكني كه در آنها وجود دارد چنان محكم ومطمئن به موهاي شما متصل ميشود كه تمام شبانه روز و حتي در حين باد و باران نيز در جاي خود باقي ميماند.
سوپر تاپيك 100% طبيعي و گياهي مي باشد كه براي موهاي كم پشت قابل استفاده مي باشد. خرده هاي الياف بسيار كوچك با استفاده از تكنولوژي بسيار پيشترفته به دانه هاي باردار مغناطيسي تبديل شده، به موهاي كم پشت متصل ميشوند و به صورت طبيعي آنها را پرپشت تر و زيباتر مي كنند.

حتي رنگ هاي استفاده شده در اين محصول از نوع گياهي مي باشند. اين محصول به دليل استفادۀ خارجي (EXTERNAL USE) كوچك ترين خطري براي مو ندارد.

 

برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط پر پشت كننده موي سر،تاپيك،Toppik